Δευτέρα, 2 Νοεμβρίου 2009

100

 Μην ξεχάσετε:
  • να ονομάσετε το προϊόν και τη μάρκα του
  • να σκεφτείτε μια έξυπνη σύντομη συνθηματική φράση (σλόγκαν)
  • να γράψετε ένα μικρό κείμενο με τα πλεονεκτήματα του προϊόντος
  • να ομορφύνετε τη διαφήμισή σας με μια «ζωντανή» εικόνα σε έντονα χρώματα (θα μπορούσε να έχει κάποια σχέση και με τη σύντομη φράση-σλόγκαν)
  • να χρησιμοποιήσετε αρκετά σημεία στίξης (κυρίως ερωτηματικά, θαυμαστικά, αποσιωπητικά), προστακτική (ή υποτακτική) έγκλιση και πολλά επίθετα στο συγκριτικό και υπερθετικό βαθμό