Μην ξεχάσετε:
- να ονομάσετε το προϊόν και τη μάρκα του
- να σκεφτείτε μια έξυπνη σύντομη συνθηματική φράση (σλόγκαν)
- να γράψετε ένα μικρό κείμενο με τα πλεονεκτήματα του προϊόντος
- να ομορφύνετε τη διαφήμισή σας με μια «ζωντανή» εικόνα σε έντονα χρώματα (θα μπορούσε να έχει κάποια σχέση και με τη σύντομη φράση-σλόγκαν)
- να χρησιμοποιήσετε αρκετά σημεία στίξης (κυρίως ερωτηματικά, θαυμαστικά, αποσιωπητικά), προστακτική (ή υποτακτική) έγκλιση και πολλά επίθετα στο συγκριτικό και υπερθετικό βαθμό